Abercrombie & Fitch Co.
Hollister Co. - Assistant Manager, Wijnegem
Bedrijfsomschrijving
The company operates a family of brands, including Abercrombie & Fitch, YPB, abercrombie kids, Hollister and Gilly Hicks, each sharing a commitment to offer products of enduring quality and exceptional comfort that support global customers on their journey to being and becoming who they are. Abercrombie & Fitch Co. operates over 750 stores under these brands across North America, Europe, Asia and the Middle East, as well as the e-commerce sites abercrombie.com, abercrombiekids.com, and hollisterco.com.
At Abercrombie & Fitch Co., we lead with purpose and always put our people first. We’re proud to offer equitable compensation and benefits, including flexibility and competitive Paid Time Off, as well as education and engagement events, including various Associate Resource Groups, volunteer opportunities and additional time off to give back to our global communities.
Hollister Co. - Assistant Manager, Wijnegem
Vacatureomschrijving
De assistent-manager is een veelzijdige rol die bedrijfsstrategie, handelingen, creativiteit en people management combineert. Strategisch gezien zijn assistent-managers verantwoordelijk voor het stimuleren van verkoopresultaten door het bedrijf te analyseren en de beste klantenservice te bieden. Ze zijn verantwoordelijk voor het toezicht op de dagelijkse winkelactiviteiten, inclusief openings- en sluitingsroutines en het stimuleren van efficiëntie in alle winkelprocessen. Assistent-managers benutten hun creatieve expertise door middel van vloersetupdates, stylingaanbevelingen en productkennis. Assistent-managers zijn ook talentleiders en sturen alles aan, van werving en training tot betrokkenheid en ontwikkeling. Van hen wordt verwacht dat ze komen opdagen en elke dag het beste uit zichzelf halen om een inclusieve plek te creëren voor hun team en klanten. Met een promotie van met een promotie vanuit de filosofie zullen onze assistent-managers voortbouwen op hun oorspronkelijke basis en de kans krijgen om uit te groeien tot de toekomstige leiders van de organisatie van onze winkel.
Wat je gaat doen
Klantenervaring
Stimuleer de verkoop
OMNI Channel-vervulling
Winkelpresentatie en toezicht op de verkoopvloer
Winkel- en magazijnwerkzaamheden
Personeelsadministratie, planning en salarisadministratie
Training en ontwikkeling
Communicatie
Vermogenbescherming
The Assistant Manager is a multi-faceted role that merges business strategy, operations, creativity, and people management. Strategically, assistant managers are responsible for driving sales results by analyzing the business and providing best-in-class customer service. They are responsible for overseeing daily store operations including opening and closing routines and driving efficiency in all store processes. Assistant managers leverage their creative expertise through floorset updates, styling recommendations and product knowledge. Assistant managers are also talent leaders, driving everything from recruiting and training to engagement and development. They are expected to show up, bringing their best selves everyday to create an inclusive place of belonging for their team and customers. With a promote from within philosophy, our Assistant managers will build upon their initial foundation and have the opportunity to grow into the future leaders of our store’s organization.
What You'll Do
Customer Experience
Drive Sales
OMNI Channel Fulfillment
Store Presentation and Sales Floor Supervision
Store & Stockroom Operations
Staffing, Scheduling, and Payroll Management
Training and Development
Communication
Asset Protection
Functie-eisen
Wat nodig is
• bachelor diploma
• CEFR B2 Vloeiend Engels en Nederlands, vereist
• toezichthoudende ervaring in een klantgerichte rol
• Sterk probleemoplossend vermogen
• Inclusie en diversiteitsbewustzijn
• Vermogen om te verschijnen in een snelle en uitdagende omgeving
• Team opbouwende vaardigheden
• Zelfstarter
• gedreven zijn om resultaten te behalen
• Multitasking
• Mode interesse & kennis
What It Takes
• Bachelors Degree OR one year of supervisory experience in a customer-facing role
• CEFR B2 Fluency in English & Dutch, required
• Strong problem-solving skills
• Inclusion & Diversity Awareness
• Ability to show up in a fast-paced and challenging environment
• Team building skills
• Self-starter
• Drive to achieve results
• Multi-Tasking
• Fashion Interest & Knowledge
Aanvullende informatie
Als medewerker van Abercrombie & Fitch Co. (A&F Co.) komt je in aanmerking voor deelname aan verschillende voordelenprogramma's die zijn afgestemd op jouw levensstijl. A&F streeft ernaar om eenvoudige, concurrerende en uitgebreide voordelen te bieden die aansluiten bij de cultuur en de waarden van ons bedrijf, maar vooral bij die van jou! We bieden ook competitieve prikkels om de inzet van onze medewerkers om onze wereldwijde activiteiten vooruit te helpen en te belonen:
Driemaandelijks incentive-bonusprogramma
Full time positie
Vast en onbepaalde tijd contract*
Betaalde vrije tijd (20 dagen)
Merchandisekorting
Zorg- en Hospitalisatieverzekering (DKV)
Pensioen- en levensverzekeringsplan (ATHORA)
Associate Assistance Program (AAP)
13e maand betaling – 100%
Ecocheques
Jaarlijkse bonus
Reiskostenvergoeding – 50%
Betaalde vrijwilligersdag per jaar, zodat u iets kunt teruggeven aan uw gemeenschap
Merchandisekorting
Associate Assistance Program (AAP)
Training en ontwikkeling
Kansen voor loopbaanontwikkeling, wij geloven in promotie van binnenuit
Een wereldwijd team van mensen die je zullen vieren omdat je JOU bent
*In afwachting van de verlenging van twee vaste contracten
What You’ll Get
As an Abercrombie & Fitch Co. (A&F Co.) associate, you’ll be eligible to participate in a variety of benefit programs designed to fit you and your lifestyle. A&F is committed to providing simple, competitive, and comprehensive benefits that align with our Company’s culture and values, but most importantly – with you! We also provide competitive incentives to reward the commitment our associates have for moving our global business forward:
Quarterly Incentive Bonus Program
Full-Time Position
Definite and Indefinite Contract*
Paid Time Off (20 days)
Merchandise Discount
Health and Hospitalization Insurance (DKV)
Retirement & Life Insurance Plan (ATHORA)
Associate Assistance Program (AAP)
13th month payment – 100%
Ecochecks
Annual Bonus
Commuter Allowance – 50%
Paid Volunteer Day per Year, allowing you to give back to your community
Merchandise Discount
Associate Assistance Program (AAP)
Training and Development
Opportunities for Career Advancement, we believe in promoting from within
A Global Team of People Who'll Celebrate you for Being YOU
*Pending the renewal of two definite contracts
CHECK HOE HET IS OM TE WERKEN BIJ ABERCROMBIE & FITCH #WORKATHCO EN VOLG ONS OP INSTAGRAM EN @LIFEATANF
Alle aanbiedingen voor deze functie kunnen onderhevig zijn aan toepasselijke werkvisumformaliteiten. Het bedrijf kan contact met u opnemen om na te gaan welke documenten u moet overleggen.
Abercrombie & Fitch Co. is an Equal Opportunity/Affirmative Action employer
SEE WHAT IT’S LIKE TO #WORKATHCO - FOLLOW US ON INSTAGRAM @LIFEATANF
Any job offers for this role could be subject to applicable work visa formalities. You could be contacted by the company to find out which documents you will need to provide.
Abercrombie & Fitch Co. is an Equal Opportunity/Affirmative Action employer
Actualités connexes
Abercrombie & Fitch annonce un solide quatrième trimestre, mais une croissance plus lente à venir
Malgré un quatrième trimestre solide pour le détaillant de vêtements Abercrombie & Fitch, avec une croissance du chiffre d'affaires net de 9 % à 1,58 milliard de dollars, une croissance des ventes comparables de 14 % et un bénéfice par action de 3,57 dollars, les perspectives de l'entreprise pour 2025 signalent un ralentissement de la...
Business6 mars 2025
Dans quelles entreprises postuler en ce début d'année ?
Après les fêtes de fin d’année, les marques de mode sont prêtes à débuter 2025, accompagnées d’une solide équipe d’employés pour soutenir leur croissance. Dans cet article, FashionUnited répertorie les enseignes à la recherche de nouveaux profils. Ganni D’origine danoise, la marque de luxe Ganni a gagné en popularité au cours des dernières anné...
Business24 janv. 2025
Actu Finance : Optimisme chez J.Jill, American Eagle et Abercrombie & Fitch face aux défis de JD Sports
Dans cette analyse, nous explorons les récents rapports financiers de J.Jill, American Eagle, Abercrombie & Fitch et JD Sports, en mettant en lumière les chiffres clés et les stratégies financières de ces marques emblématiques du secteur du retail. J.Jill - Prévisions stables pour le quatrième trimestre et l'année complète J.Jill a confirmé ses...
Business|Le récap 17 janv. 2025