Van de Velde
Jr. Paid Media Specialist
Jr. Paid Media Specialist
Introductie
Ben jij een Paid Media specialist of heb je de ambitie om dat te worden? Bij Van de Velde krijg je niet alleen goede begeleiding on the job, maar ook de kans om echt het verschil te maken in de business. Je duikt in een brede waaier aan internationale campagnes voor toonaangevende merken in meerdere landen. Je komt terecht in een hecht team waar kennisdeling en bijleren van elkaar centraal staan. Een team in evolutie met verschillende mogelijkheden tot groei afhankelijk van jouw interesses.
Van de Velde is een ambitieus & internationaal bedrijf dat met meer dan 100 jaar ervaring, de bekende premium lingeriemerken Marie Jo, PrimaDonna en SARDA creëert en produceert. Van de Velde is al 25 jaar beursgenoteerd en blijft steeds verder groeien met +1500 medewerkers wereldwijd.
Onze missie: ‘we ignite the power in women’
Van de Velde is een bedrijf waar medewerkers altijd centraal hebben gestaan. Wij geloven sterk in de kracht en het potentieel van mensen, en in de kracht van vrouwen in het bijzonder. Dat uit zich in onze relatie met medewerkers, consumenten en vrouwen in de samenleving.
Onze waarden
We zijn gedreven door Passie | We ademen Kwaliteit | We zijn authentiek | We richten ons op Consumenten en Klanten | We zijn Ondernemend | Samen zijn we Sterk.
Je functie
Als Jr. Paid Media Specialist werk je binnen het Paid Media Team, dat deel uitmaakt van het bredere Digital Commerce Team. Dit team omvat diverse expertises, waaronder Paid Media, CRO, Marketplaces, Digital Buying, Channel Management, Content en CRM.
Jouw functie zal voornamelijk bestaan uit het opzetten, beheren & optimaliseren van de Paid Media campagnes op kanalen zoals Meta, TikTok, Pinterest en DV360. Je werkt voor onze verschillende merken in een internationale context en draagt bij aan een effectieve Paid Media strategie die aansluit bij onze digital & branding doelstellingen.
Jouw takenpakket:
Campagnebeheer: Je beheert de setup van Social & Display campagnes op platformen zoals Meta, TikTok, Pinterest en DV360.
Assetbeheer: Je werkt samen met Marketing aan briefings voor content en assets, en bent verantwoordelijk voor het regelmatig updaten en wisselen van assets.
Optimale klantbeleving: Aligneren met Paid Media collega's, het Marketing team en digital agency om een optimale full funnel customer experience te creëren.
Campagne-analyse en rapportage: Monitoren en analyseren van campagneresultaten, wekelijkse checks uitvoeren, en rapportages voorbereiden voor het team en digital agency.
Optimalisaties: Voorstellen en doorvoeren van optimalisaties in overleg met de Digital Media Specialist & Manager van het Paid Media en Marketing team.
Markt- en concurrentieanalyse: Monitoren van marktontwikkelingen, analyseren van concurrenten en het volgen van trends in Social & Display marketing.
Projecten: Je werkt aan strategische projecten betreffende Social & Display Marketing in nauwe samenwerking met de Digital Media Specialist & Manager, het digital agency en de accountmanagers van de kanalen. Je beheert het testing framework en vertaalt de roadmap naar de praktijk.
Je profiel
Je hebt een bachelor of master diploma Handelswetenschappen, of een meer Business gerelateerd vakgebied met afstudeerrichting marketing.
Je haalt energie uit de analyse van data en cijfers.
Je hebt een eerste werkervaring gehad in stage of vakantiejob
Ervaring met Meta, TikTok, Pinterest en DV360 is een pluspunt of je hebt de ambitie om je hierin te specialiseren.
Je beschikt over een goede kennis van Microsoft Office suite.
Je hebt een mening over aantrekkelijke en goed presterende ad copy en visuals.
Je hebt oog voor detail om campagne-instellingen met grote nauwkeurigheid te beheren.
Je bent datagedreven en beschikt over een analytisch vermogen, wat je in staat stelt om campagneresultaten te interpreteren en te vertalen naar concrete optimalisaties.
Je bent een sterke communicator en werkt graag samen, zowel met het Paid Media & Marketing team als met het extern digital agency om gezamenlijke doelen te behalen.
Je bent hands-on, neemt initiatief en kan prioriteiten stellen om efficiënt te werken en deadlines te halen.
Je hebt een goede kennis van Nederlands en Engels.
Ons aanbod
Een contract van onbepaalde duur in een voltijdse tewerkstelling in een stabiel en internationaal beursgenoteerd modebedrijf.
Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer (inclusief pendelfiets naar station Schellebelle of Wetteren) + mogelijkheid tot telewerken
Een competitief loon met extralegale voordelen in functie van de job.
9 ADV-dagen bovenop het wettelijke verlof + aandacht voor work-life balance.
Je kan rekenen op een grondig opleidingstraject bij opstart, die een stevige basis legt voor optimale ontplooiingskansen achteraf.
Een uitdagende en autonome job in een stabiel, internationaal en beursgenoteerd modebedrijf met een aangename bedrijfscultuur waar ruimte is voor eigen initiatief en ideeën. Een job waarin je echt het verschil kan maken voor de business.
Maandelijkse organiseren wij een VdV-café waar je jouw collega’s ook eens op een andere manier kan leren kennen.
Actualités connexes
Van de Velde : Léger recul des ventes et des bénéfices pour l'exercice 2024
Le groupe belge de lingerie Van de Velde a enregistré un léger recul de son chiffre d'affaires et de son bénéfice net consolidé pour l'exercice 2024. L'entreprise a connu un démarrage lent en raison d'un « printemps difficile pour l'ensemble du secteur de la mode », mais a constaté une certaine amélioration au second semestre, selon le PDG Karel...
Business27 févr. 2025
La marque de lingerie Andrés Sardà devient Sarda
Un vent de renouveau souffle sur la marque de lingerie Andrés Sardà. Désormais, la griffe se rebaptise Sarda, comme l'a annoncé un porte-parole de la marque. Fondée en 1962 par le créateur éponyme, la marque espagnole de lingerie opère un tournant stratégique avec ce changement de nom. Sarda incarne une nouvelle génération, audacieuse et...
Business12 août 2024
Carole Lambert est nommée Head of Brands & Design de Van de Velde
Le groupe de lingerie belge Van de Velde a annoncé la nomination de Carole Lambert au poste d'Head of Brands & Design. Elle succède à Liesbeth Van de Velde, petite-fille des fondateurs, qui continuera d’exercer pour le groupe en tant que Technical Design Expert. « Nous sommes convaincus qu’avec sa vision, son inspiration et son expérience,...
People6 juil. 2023