Hunkemöller vacatures
AI in Fashion: Hoe Hunkemöller AI inzet voor klantinzicht, prijsoptimalisatie en winkelclustering
Artificiële intelligentie (AI) verandert de mode-industrie in hoog tempo. Terwijl sommige bedrijven afwachten, zetten andere gedurfde stappen vooruit. In dit zesde deel van de serie ‘AI in Fashion’ spreekt FashionUnited met Gordon Smit, technologiedirecteur van het lingeriebedrijf. 1. Hoe kijk je naar AI? Waarvoor zet Hunkemöller kunstmatige...
Business|Interview FeaturedMemberbezig met laden...
Hoe Hunkemöller met het nieuwe winkelontwerp de klantervaring herdefinieert
Met een hartelijke glimlach verwelkomt storemanager Janett Nowak haar klanten in het vernieuwde Hunkemöller filiaal in Berlijn aan de Alexanderplatz. Ze is al meer dan twintig jaar onderdeel van het bedrijf en is trots dat haar winkel als een van de eerste in Duitsland in het nieuwe Hunkemöller design schittert. Het nieuwe winkelconcept is...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Van cosy mornings tot glam nights met Monica Geuze: ontdek Hunkemöller’s nieuwe feestcollectie
Hunkemöller luidt het feestseizoen in met een sprankelende nieuwe feestcampagne. Samen met onder andere friend of the brand, Monica Geuze, brengt Hunkemöller de warmte, zelfverzekerdheid en moeiteloze stijl tot leven die zo kenmerkend zijn voor deze tijd van het jaar: van knusse momenten thuis tot glamoureuze avonden uit. Credits: Hunkemöller...
FashionPress Releasebezig met laden...
Hunkemöller lanceert ‘Super Soft tops met kasjmier’
Voor de momenten waarop zachtheid alles is, zijn de nieuwe Super Soft tops met kasjmier warm zonder te verzwaren, ultrazacht op de huid en gemaakt voor totaal comfort. Verkrijgbaar in veelzijdige boothals- en colmodellen in 14 kleuren - van rustgevende neutrale en blush-tinten tot tijdloos zwart - elk met een flatteuze slanke pasvorm en elegante...
FashionPress Releasebezig met laden...
Werken in de Mode: Ontdek werkgevers die de toekomst van de industrie vormgeven
Mode wordt gevormd door erfgoed, innovatie en de mensen die het tot leven brengen. Van Franse elegantie tot Amerikaanse sportswear iconen, van luxehuizen tot gedurfde streetwear spelers, elk merk draagt een uniek verhaal met zich mee, en elk biedt een andere manier om een carrière uit te bouwen. Achter tijdloze ontwerpen en trendsettende...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Hunkemöller lanceert nieuwe 'For Every Woman In You'-campagne met Sarah Puttemans
Van dag tot nacht, van ultiem comfort tot verleidelijke stijlen, een collectie For Every Woman in You. Hunkemöller verwelkomt het najaar met een stijlvolle en veelzijdige campagne. Daarmee bouwt het merk verder aan hun merkboodschap: "For Every Woman in You". De campagne viert vrouwen en de verschillende rollen, ritmes en momenten in hun leven....
FashionPress Releasebezig met laden...
Hunkemöller opent eerste winkel met nieuw concept in België, gevestigd in Gent
Het Nederlandse lingeriemerk Hunkemöller opende de allereerste winkel in België die is ingericht volgens het vernieuwde winkelconcept. De vernieuwde winkel in het centrum van Gent heeft ruim 150 vierkante meter aan winkeloppervlakte en is onderdeel van Hunkemöllers bredere strategie om relevant en actueel te blijven in een snel veranderende...
Retailbezig met laden...
Hunkemöller Global Wholesale Sales Manager vertrekt
Jeroen van den Oever, tot op heden verantwoordelijk voor de wereldwijde wholesale activiteiten van Hunkemöller, kondigt vandaag op LinkedIn aan dat hij de rol van International Strategic Account Director bij New Amsterdam Apparel heeft aangenomen. New Amsterdam Apparel is licentiehouder, distributeur en verkoopagentschap dat premium merken,...
Mensenbezig met laden...
Hunkemöller lanceert nieuwe bruidscampagne: "The Moments Before You Say I Do"
Hunkemöller introduceert haar nieuwe bruidscampagne, "The Moments Before You Say I Do." Deze campagne draait om de bijzondere momenten in de aanloop naar het ja-woord, gevuld met liefde, reflectie en euforie. De campagne, onderdeel van de “For Every Woman In You” serie, viert de reis van iedere bruid: van de vreugdevolle momenten met dierbaren...
FashionPress Releasebezig met laden...
Eigenaarswissel: Hunkemöller weer in Amerikaanse handen
Na drie jaar in Nederlandse handen verandert lingerieketen Hunkemöller van eigenaar, zo blijkt uit een persbericht. Investeringsmaatschappij Redwood Capital Management neemt het over van Parcom en Opportunity Partners. “Deze wijziging van het eigenaarschap markeert een nieuw hoofdstuk voor het toonaangevende Europese lingeriemerk”, aldus Hunkemö...
BusinessFeaturedMemberbezig met laden...
Hunkemöller wil dialoog aangaan rondom taboe blote tepels met ‘Free the Choice’-campagne: vrouwen bepalen zelf of zij hun tepels laten zien
Het lingeriemerk geeft vrouwen de keuze om hun lichaam te tonen zoals zij dat willen en geeft het startschot met een speciaal ontworpen bralette. In aanloop naar International Women’s Day op 8 maart zet Hunkemöller een belangrijke stap in het doorbreken van taboes rondom het vrouwelijk lichaam. Met de nieuwe campagne ‘Free the Choice’...
FashionPress Releasebezig met laden...
Hunkemöller lanceert 'For Every Woman in You': lingerie voor elke vrouw, op elk moment
Met de For Every Woman in You-campagne laat Hunkemöller zien dat het merk vrouwen écht begrijpt en hen in elke fase van hun leven ondersteunt – op elk moment, voor elke stemming en behoefte. Op deze manier benadrukt het merk zijn rol als lingerie-expert en laat het zien dat lingerie meer is dan alleen een kledingstuk. De perfecte beha draait...
FashionPress Releasebezig met laden...