Terug naar vacature overzicht
Abercrombie & Fitch Co.

Hollister - Key Lead, Wijnegem

Scroll down to read more

Company Description

Our Company
Abercrombie & Fitch Co. (A&F Co.) is a global, digitally-led, omnichannel specialty retailer of apparel and accessories catering to kids through millennials with assortments curated for their specific lifestyle needs.  
Our Values
Our corporate purpose of being here for you on the journey to being and becoming who you are, fuels our customer-led brands and our global associates. We lead with this purpose and always put our people first, which is evidenced by our Great Place to Work™ Certification, as well as being named a Best Place to Work for LGBTQ+ Equality by the Human Rights Campaign. In addition to equitable compensation and benefit offerings, including flexibility and competitive Paid Time Off, we offer a range of educational and engagement opportunities, including various Associate Resource Groups, volunteer opportunities and additional time off to give back to our global communities.   

Ons bedrijf
Abercrombie & Fitch Co. (A&F Co.) is een wereldwijde, digitaal-gedreven, omnichannel speciaalzaak voor kleding en accessoires, gericht op klanten van kinderen tot millennials, met collecties die zijn afgestemd op hun specifieke levensstijlbehoeften.

Onze waarden
Ons bedrijfsdoel, er voor jou zijn op de reis naar zijn en worden wie je bent, drijft onze klantgerichte merken en onze wereldwijde medewerkers. We werken met dit doel voor ogen en stellen onze mensen altijd op de eerste plaats, wat blijkt uit onze Great Place to Work™-certificering en onze benoeming tot Best Place to Work for LGBTQ+ Equality door de Human Rights Campaign.

Naast eerlijke beloning en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder flexibiliteit en een competitief verlofbeleid, bieden we diverse educatieve en betrokkenheidsmogelijkheden, zoals verschillende Associate Resource Groups, vrijwilligerskansen en extra verlofdagen om iets terug te geven aan onze wereldwijde gemeenschappen

Hollister - Key Lead, Wijnegem

Job Description

The Key Lead is responsible for ensuring all customers receive quality in-store experience. They do this by acting as the Floor Supervisor, providing guidance and coaching to Brand Reps and Stock Associates ensuring store operations are running effectively. The Key Lead is part of the store leadership team, responsible for driving store performance on the floor through customer experience and team achievement of daily sales.
What You’ll Do

  • Product Knowledge & Brand Awareness
  • Business Understanding
  • Proactive Thinking
  • Attention to Detail
  • Register/Point of Sales use
  • Asset Protection
  • Visual Displays
  • System Skills
  • Work Schedule Requirements


•Schedule will vary weekly but should expect to work at least 20-25 hours per week.
•Required availability on Saturdays and Sundays as well as certain holidays.
•In addition, during peak timeframes, hours will increase to support the needs of the business.

Functieomschrijving

De Key Lead is verantwoordelijk voor het garanderen van een hoogwaardige winkelervaring voor alle klanten. Dit gebeurt door op te treden als Floor Supervisor, waarbij begeleiding en coaching wordt gegeven aan Brand Representatives en Stock Associates om ervoor te zorgen dat de winkelactiviteiten soepel verlopen. De Key Lead maakt deel uit van het leiderschapsteam van de winkel en is verantwoordelijk voor het stimuleren van de prestaties op de winkelvloer door middel van klantbeleving en het behalen van dagelijkse verkoopdoelstellingen door het team.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Productkennis & Merkbewustzijn
  • Zakelijk inzicht
  • Proactief denken
  • Oog voor detail
  • Gebruik van kassa/POS-systeem
  • Warenbescherming (Asset Protection)
  • Visual Merchandising & Displays
  • Systeemvaardigheden

Beschikbaarheid

  • Het werkrooster varieert wekelijks, maar je kunt verwachten minimaal 24 uur per week te werken.
  • Verplichte beschikbaarheid op zaterdagen, zondagen en bepaalde feestdagen.
  • Tijdens piekperiodes zal het aantal werkuren toenemen om te voldoen aan de behoeften van de winkel.

Qualifications

What it Takes

  • Education- High School Diploma/ G.E.D. equivalent preferred
  • Retail Experience- At least 1 year of retail experience is preferred.
  • Supervisor/ Managerial Experience- No supervisory/ management experience is required.
  • Customer Focus
  • Communication
  • Interpersonal Interaction
  • Fashion Trend Knowledge
  • Outgoing
  • Assertiveness
  • Adaptability/Flexibility & Stress Tolerance
  • Poise & Ambition
  • Multi-Tasking
  • Applied Learning
  • Promoting Diversity & Inclusion
  • Work Ethic
  • Omni Channel Services

Wat het vereist

  • Opleiding: Middelbare schooldiploma / G.E.D. gelijkwaardig wordt aanbevolen.
  • Retailervaring: Minimaal 1 jaar ervaring in de detailhandel is gewenst.
  • Leidinggevende Ervaring: Geen leidinggevende of managementervaring vereist.
  • Klantgerichtheid
  • Communicatie
  • Interpersoonlijke interactie
  • Modekennis
  • Uitgaand
  • Doortastendheid
  • Aanpassingsvermogen / Flexibiliteit & Stressbestendigheid
  • Zelfverzekerdheid & Ambitie
  • Multitasking
  • Toegepaste leerervaring
  • Bevordering van Diversiteit & Inclusie
  • Werkethiek
  • Omnichannel-diensten

Additional Information

What You’ll Get
As an Abercrombie & Fitch Co. (A&F Co.) associate, you’ll be eligible to participate in a variety of benefit programs designed to fit you and your lifestyle. A&F is committed to providing simple, competitive, and comprehensive benefits that align with our Company’s culture and values, but most importantly – with you! We also provide competitive incentives to reward the commitment our associates have for moving our global business forward:
Quarterly Sales Incentive Bonus
Merchandise Discount
Flexible Schedule
Opportunities for Career Advancement
Opportunity to Become a Brand Affiliate
Training and Development
A Global Team of People Who'll Celebrate you for Being YOU
FOLLOW US ON INSTAGRAM @LIFEATANF
Abercrombie & Fitch Co. is an Equal Opportunity/Affirmative Action employer

Wat je krijgt
Als medewerker bij Abercrombie & Fitch Co. (A&F Co.) kun je deelnemen aan verschillende voordeelprogramma's die passen bij jou en je levensstijl. A&F zet zich in om eenvoudige, competitieve en uitgebreide voordelen aan te bieden die in lijn zijn met de cultuur en waarden van ons bedrijf, maar bovenal – met jou! We bieden ook competitieve incentives om de inzet van onze medewerkers te belonen en onze wereldwijde business vooruit te helpen:

Kwartaalbonus voor verkoopdoelen

Korting op merchandise

Flexibel rooster

Kansen voor carrièreontwikkeling

Mogelijkheid om een Brand Affiliate te worden

Training en ontwikkeling

Een wereldwijd team van mensen die jou vieren voor wie je bent
VOLG ONS OP INSTAGRAM @LIFEATANF
Abercrombie & Fitch Co. is een werkgever die gelijke kansen biedt / Affirmative Action

Solliciteren
FunctietitelFunctietitel:
Hollister - Key Lead, Wijnegem
BedrijfsnaamBedrijfsnaam:
CategorieCategorie:
Retail Management & In-store
Datum geplaatstDatum geplaatst:
6 mrt 2025
LocatieLocatie:
Wijnegem
RegioRegio:
Belgium
Verwijzen naarVerwijzen naar:
FashionUnited