• Home
  • V1
  • Leads
  • Organisatie: ‘Mi Milano groot succes’

Organisatie: ‘Mi Milano groot succes’

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Leads

De eerste editie van Mi Milano Pret-a-porter kan niet anders dan een succes genoemd worden, zo liet de organisatie weten. De beurs, die veertig jaar bestaat en eerder de naam MilanoVendeModa droeg, trok maar liefst 7700 geïnteresseerden

in vier dagen tijd.

Met deze cijfers heeft Milaan haar naam als modestad weten veilig te stellen, zo vindt de organisatie. De beurs voor dameskleding in het middensegment trok van 25 tot en met 28 september zoals genoemd 7700 kopers waarvan 22 procent afkomstig uit het buitenland. In vergelijking met de vorige editie van MilanoVendeModa betekent dit bezoekersaantal een toename van 10 procent. Van de tweehonderd aanwezige merken waren er 97 nieuw. Ook besteedde de beurs veel aandacht aan jong talent: de afdelingen Who Is On Next en Vogue Talents waren speciaal daarvoor in het leven geroepen.

“Het is duidelijk dat dit een uitzonderlijk resultaat is in deze moeilijke tijd,” liet Corrado Peraboni van de organisatie weten. “De deelnemers zijn tevreden; ze hebben goed gewerkt. Alle exposanten die in ons project geloofden zijn beloond met zichtbaarheid en handel.”

Voor de komende editie, in februari 2010, staat kwaliteit van service voor de bezoeker en exposant en kwaliteit van de producten hoog op de verlanglijst.

MilanoVendeModa
mi milano