• Home
  • V1
  • Leads
  • No-No komt met jongenslijn

No-No komt met jongenslijn

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Leads

No-No, het kinderkledinglabel dat tot nu alleen voor meisjes en baby’s op de markt was, krijgt er vanaf volgend jaar herfst een jongenscollectie bij. De babycollectie is geherpositioneerd. Wat voorheen twee lijnen waren, ‘extra small’ en ‘small’, wordt vanaf herfst

2009 een grote collectie. En alsof dat nog niet genoeg verandering is: ook de naam No-No gaat op de schop. No-No, dat altijd al stond voor no nonsense , wordt definitief veranderd in NoNonsense.

De collectie voor jongens zal bestaan uit tachtig verschillende stijlen, van tops, broekjes en jassen in de maten 98 tot en met 164. Deze collectie kan worden ingekocht vanaf 5 januari tot en met 27 februari en heeft als slogan ‘Simple clothes voor sturdy boys’, oftewel ‘simpele kleding voor stoere jongens’. De herfstcollectie van volgend jaar is de eerste van wat uiteindelijk tot vier collecties per jaar zal uitgroeien. Per seizoen zijn twee leveringen mogelijk. De winkelprijzen zullen variëren van 22,50 euro tot 69,95 euro, waarmee NoNonsense zich in het middensegment bevindt.

De twee babycollecties zijn verworden tot een collectie in de maten 50/56 tot 80. “Een collectie voor baby’s is ook veel meer no nonsense ,” licht Tania Bongers van NoNonsense toe.

Voor meisjes die al graag No-No droegen verandert er niet zo veel. NoNonsense Girl zal gewoon blijven bestaan en verwacht wordt dat aan de status van marktleider niets zal worden afgedaan. De meisjeskleding komt in de maten 86 tot en met 176. Met deze veranderingen hoopt NoNonsense de volledige markt van kinderkleding te bereiken.

no-no
nononsense