Nieuw merk Mademoiselle O. heeft T-shirts voor de hele dag
bezig met laden...
Aan de
Dit doet van Meerhaege door bij elke capsulecollectie een thema te kiezen. De huidige collectie heeft het thema ‘alles wat een vrouw leuk vindt om zichzelf mooi te maken'. De shirts zijn bedrukt met schoenen, parfumflesjes, make up en kleding. De volgende collectie heeft het thema van The Great Gatsby. “Ik verwacht dat dit een hit gaat worden. Dat is het voordeel van een capsulecollectie: je ontwerpt de shirts maar een paar maanden, in plaats van een jaar van te voren waardoor ik beter in kan spelen op de huidige trends.”
In het huidige economische klimaat een nieuw merk opzetten is niet makkelijk. “De piek van de eerste verkopen is nu een beetje voorbij, dus moeten we andere manieren gaan bedenken om in the picture te blijven. Dit doen we door komende maand een tas met een ontwerp van mij weg te geven bij een bestelling. Ook hebben we gesprekken met gewone winkels. Het plan is dat zij de collectie in de winkel gaan hangen.” Welke winkels dit precies worden is nog onbekend. Komende winter is er een uitbreiding op komst die zeker door gaat. Er worden dan ook sweatshirts, shirts met lange mouwen en breigoed verkocht in de webwinkel.
De prijzen voor een T-shirt gaan van 49,95 euro tot 69,95 euro. Het merk wordt verkocht via de webshop.