Just and Only en Outlet-Avenue samen verder
bezig met laden...
Sa
Yann Guyonic, medeoprichter van Outlet-Avenue reageert: “Just and Only heeft een meer gezinsgericht publiek, dat zeer aanvullend is op ons klantenbestand. Merken die vertegenwoordigd worden op Just and Only zullen ons aanbod aanvullen en vice versa”. Ook Melina Cervesato, oprichter en directeur van Just and Only, laat weten blij te zijn met de ontwikkelingen en vooral voordelen te zien voor de leden van de shoppingclubs.
Op 13 oktober onderdekenden het in 2010 opgerichte Outlet-Avenue, en Just and Only de overeenkomst. Just and Only heeft 250.000 leden in België, Luxemburg, Nederland en Frankrijk, en werd opgericht in 2006 als shopping community, ook wel privé-verkoop website genoemd, net als Outlet-Avenue.
De online clubs zijn besloten, alleen wie lid is, kan toetreden in de wereld van extreme koopjes: merkkleding met korting tot 80 procent. Per maand zijn er zo’n dertigtal nieuwe verkopen met een tijdslimiet. Slim: met de shopping communities wordt de Belgische uitverkoopwet – met vaste koopjesperiodes in januari en juli en de sperperiode voorafgaand aan de solden – omzeild.
Jean-Pol Boone, samen met Yann Guyonic oprichter van Outlet-Avenue: “Na de oprichting begin 2010, zijn we trots ons nu al bij de drie grootste spelers van de Benelux te kunnen rekenen. Onze aanpak is steeds gebaseerd op samenwerkingen en stuwt ons zelfs tot over de grenzen van de Benelux”.
Just and Only en Outlet-Avenue hebben in België onder andere concurrentie van de shopping community Vente-Privee en van het onlangs samengevoegde Snapstore en ShopVIP.