• Home
  • V1
  • Leads
  • Glossy én verzorgingslijn voor Lief!

Glossy én verzorgingslijn voor Lief!

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Leads

Baby- en peutermerk Lief! heeft het aanbod opnieuw uitgebreid met verzorgingsproducten en zelfs een eigen tijdschrift. Lief! lifestyle magazine werd deze week gelanceerd in een oplage van 100.000 exemplaren. De tweejaarlijkse glossy is gratis verkrijgbaar via de eigen verkoopkanelen

van het merk en gericht op moderne, modebewuste moeders met jonge kinderen en voor vrouwen die zwanger zijn.

Tegelijk met de lancering van het magazine werd de nieuwe Lief! verzorgingslijn gepresenteerd. De lijn bevat producten voor baby's en moeders zoals wasgel, badschuim, bodylotion, babyolie en gezichtscrème en is behalve in de eigen winkels ook verkrijgbaar via diverse drogisterijen. Hiervoor heeft Lief! een licentieovereenkomst gesloten met Lifetime Company. De consumentenadviesprijzen variëren van 5,99 tot 9,99 euro.

Lief! ging in 2005 van start. Sindsdien gaat het hard. Lief! is een totaalconcept met kleding en lifestyle-artikelen voor baby’s en peuters. Van rompertjes, shirtjes, slofjes en jasjes tot ledikanten, kasten, speelgoed en beddengoed. De T-shirts en truitjes met teksten als 'lief!', 'stout!' en 'ondeugend!' zijn zeer populair. Het merk heeft inmiddels zo'n 1200 verkooppunten, een webshop, tien eigen winkels in Nederland en een in Brasschaat.

LIef
Lief!