Filles à Papa breidt uit
bezig met laden...
Sinds de laatste collectie is Filles à Papa gaan communiceren met de pers en groeit het merk. “We hebben onze derde collectie gepresenteerd tijdens Prêt-à-Porter in Parijs en zowel de Italiaanse en Britse markt hebben interesse getoond. In België zijn onze verkooppunten voor de wintercollectie 2010/11 gegroeid van twee naar zes. We willen ons nu dan ook zoveel mogelijk presenteren in showrooms en op beurzen. Ook willen we graag de volgende collectie op de Amerikaanse markt presenteren, omdat zich daar, met name in New York en Los Angeles, een groot publiek bevindt,” vervolgt Carol. “Vast staat in ieder geval dat we tijdens de volgende editie weer bij Prêt-à-Porter zullen zijn samen met andere Belgische ontwerpers en onze eerste persdag wordt gehouden op 6 mei aanstaande.” Het duo, dat hun achternaam niet wil communiceren, kan zich door de hulp van de persagent en salesagent ook weer focussen op het naar eigen zeggen allerleukste creatieve deel: het ontwerpen van de kleding.
Filles à Papa is een uitdagend, luxe merk voor vrouwen die houden van mode en zichzelf niet te serieus nemen. Ieder item uit de collectie is gemaakt om zowel in het dagelijks leven als naar een feestje te dragen. De prijsrange is breed met T-shirts van 55 euro tot leren broeken van 900 euro. De huidige collectie bestaat uit meer dan veertig items, een handjevol accessoires en ook uit een aantal T-shirts voor mannen. Op dit moment ligt het merk in de schappen van drie winkels, waarvan twee in België (Brussel en Luik) en één in Parijs. Via de webshop is de kleding wereldwijd verkrijgbaar.