Cold Method lanceert shop-concept
bezig met laden...
Alex Jansen is zeer enthousiast over het succes van zijn merk, maar verbazen doet het hem niet. "In Cold Method komt alle kennis samen die ik de afgelopen 15 jaar als agent heb vergaard." Jansen heeft onder meer Filippa K en Nudie Jeans naar Nederland gehaald en vertegenwoordigt met het agentschap Fourtosix het denimmerk Prps. Na afloop van collectiepresentatie van de zomercollectie van Cold Method in Amsterdam zette hij de ontwerp-, productie-, sales- en pr-teams van het merk in het zonnetje. "Zonder hen was dit niet mogelijk." Jansen vertelt dat hij straks met de flagshipstores een wereld voor de 'Cold Method man' wil scheppen.
De collectie van Cold Method is gestoeld op de '9 aesthetics' wat staat voor 8 kledingcategorieën (T-shirt, denim, shirt, pants, knitwear, suit, coat en accessory) die het merk onderscheidt en 'CM2' ofwel 'Cold Method vierkante meter' wat staat voor de nieuw te ontwikkelen producten. de omgeving en producten waar de 'Cold Method man' zich comfortabel bij voelt. Zo vallen de stores, de modeshow en de gehele look& feel van het merk hieronder en is daarmee de ‘9th aesthetic’.
Foto: Cold Method