• Home
  • V1
  • Columns
  • WTG breidt collecties uit

WTG breidt collecties uit

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Het Belgische WTG, van meisjeslabel Who’s That Girl en damesmerk Wow To Go,

breidt uit. Aankomende winter tellen beide merken zes lijnen, plus een ‘eindejaarslijn’ met feestkleding. Momenteel zijn er zes Who’s that Girl- en vier Wow To Go-lijnen. Een lijn is een subcollectie opgebouwd rond een thema en bestaande uit circa tien kledingstukken.

“Wow To Go is in twee jaar tijd uitgegroeid van een nevencollectie tot volwaardig merk,” stelt een woordvoerster van WTG. De merken van WTG worden ontworpen door Catherine Talpe en Britt van Marsenille, die tien jaar geleden begonnen met het merk Who’s That Girl. Vorig jaar lanceerde het duo Wow To Go! een damescollectie met originele, vrouwelijke en draagbare kleding.

WTG heeft drie concept stores: twee in België (Gent en Antwerpen) en één in Amsterdam. Het Belgische merk heeft daarnaast zo’n 350 verkooppunten.

Who's That Girl
Wow to go
WTG