• Home
  • V1
  • Columns
  • Verso vernieuwt webwinkel

Verso vernieuwt webwinkel

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De Antwerpse high fashion winkel Verso heeft haar vernieuwde webshop gelanceerd.

De online winkel voor mannen en vrouwen, waar onder meer modehuizen Alexander McQueen, Dior, Dolce & Gabbana, Marc Jacobs en Prada verkrijgbaar zijn, heeft als doel de consument ‘op een gebruiksvriendelijke manier onder te dompelen in haar luxueuze shopwereld’.

De webwinkel weerspiegelt de luxe uitstraling van de fysieke winkel. Op de homepage kijken online klanten het pand van Verso in Antwerpen binnen en de webshop heeft de kenmerkende zwart-wit uitstraling als haar stenen variant. Ook heeft Verso haar service geprobeerd te vertalen naar haar webshop. Klanten die op modehuis zoeken, vinden naast de collectie ook informatie over de een geschiedenis en foto’s van het modehuis en de ontwerper.

Eind september gaat Verso.com uitbreiden met een online magazine, waar de modewinkel haar klanten tips geeft over mode, eten en reizen. Verso opende in 2008 als eerste multi-brandstore in de Benelux haar virtuele deuren.

Verso