CPD Signatures, de vakbeurs in Düsseldorf

die plaatsvond van 6 t/m 8 februari, heeft met het vernieuwde concept 15.600 bezoekers getrokken. Dat heeft de beursorganisatie dinsdag bekend gemaakt. Ruim een derde van de bezoekers was uit het buitenland afkomstig, vooral uit Oost-Europa en Rusland, maar ook uit Canada en Australië. Nieuw was onder andere de mogelijkheid voor exposanten om tijdens de beurs een catwalkshow te geven. In totaal maakten 30 labels (het maximum) van die mogelijkheid gebruik.

Afgelopen zomer trok CPD 'oude stijl' 17.000 belangstellenden, een jaar geleden nog ruim 20.000. Hoewel de bezoekersaantallen van CPD blijven dalen is beursdirecteur Mirjam Dietz tevreden over het nieuwe concept: "De eerste stap is gezet," zegt zij in het persbericht. De volgende editie van CPD Signatures is van 24 t/m 26 juli 2011.

Woensdag een uitgebreider verslag over de inkoopdagen in Düsseldorf

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN