• Home
  • V1
  • Columns
  • Varova neemt belang in Men at Work

Varova neemt belang in Men at Work

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

De Nederlandse investeringsmaatschappij

Varova heeft een belang verworven in Men at Work. De multibrandketen, gespecialiseerd in denim, hoopt met de investeerder verder te kunnen groeien.

De ambitie van Men at Work is om meer grote winkels te openen, met A-merken, winkelbeleving en een goede service. De keten met merken als Diesel, G-star, Hilfiger, Nudie Jeans en Scotch & Soda wil zich ook meer richten op de online shop. Onlangs werd de website van het bedrijf vernieuwd. Het bedrijf maakt ook duidelijk dat de komende tijd onrendabele winkels zullen sluiten.

Hoe groot het belang is dat Varova in Men at Work heeft gekocht, is niet bekend. De multibrandketen benadrukt dat Men at Work een zelfstandig bedrijf blijft. Wel gaan Men at Work en Varova onderzoeken of er mogelijkheden zijn om samen te werken op het gebied van inkoop, retail en logistiek.

De eerste vestiging van Men at Work opende in 1995 in Eindhoven. Inmiddels heeft het bedrijf 42 filialen in Nederland en België. Vorig jaar nam de directie van de Nederlandse keten, bestaande uit Mark Hommelberg en Peter Roelofs, via een management buy-out het bedrijf over.

Men At Work
Varova