• Home
  • V1
  • Columns
  • Uitbreiding portfolio FC70

Uitbreiding portfolio FC70

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het Belgische agentschap Fashion Club 70 brengt weer nieuwe labels voor herfst/winter 2011

naar de Benelux, waaronder Muse by Matthew Williamson, de eerste diffusielijn van de Britse modeontwerper, en 2nd DAY, de nieuwe lijn van het Deense modebedrijf Day Birger et Mikkelsen.

Andere namen zijn: Cruciani, Vince, +Mini, Hudson, S en soie, Michael Kors, Alice+Olivia, HTC, Blue Bay, Guess kids, ADD kids en La pomme de lovely. Tot slot gaat FC70 de Guess By Marciano schoenencollectie in Nederland distribueren.

Fashion Club 70 vertegenwoordigt meer dan 70 merken aan 1300 winkels in de Benelux. Ook is het agentschap eigenaar van een aantal winkels, waaronder de Liu Jo monobrandstore en de 7 For all Mankind flagshipstore in België. Onlangs heeft FC70, samen met Carlo Ferilli, agent Replay Nederland, RB Lux geopend: een sales agentuur van Replay voor België en Luxemburg.

Fashion Club 70
FC70