• Home
  • V1
  • Columns
  • Sixty Group opent webshops

Sixty Group opent webshops

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Jeansmerk Energie heeft een virtuele flagship store geopend met daarin de volledige collectie. Het label is onderdeel van de Italiaanse

Sixty Group, dat begin september ook al een webshop opende voor het merk Miss Sixty.

Beide webwinkels zijn opgezet met behulp van internetgigant Yoox Services, dat onder andere zorgt voor de technische ontwikkeling, interface design, logistiek, customer care en online marketing. Yoox is niet de eerste de beste webwinkelbeheerder: ook de online winkels van onder meer Marni, Emporio Armani, Diesel en Valentino vallen onder de zorg van het bedrijf.

Ter gelegenheid van de opening van Energie.it vergeeft het label vijftien klassieke spijkerbroekmodellen uit zijn merkhistorie. Ter gelegenheid van de nieuwe webshop van Miss Sixty werden er vorige maand 250 exclusieve T-shirts ontworpen, die online zijn aan te schaffen.

Behalve de collecties zijn in de webshops ook beelden te zijn van modeshows en opnames van achter de schermen op de site te bekijken.

Energie
Miss Sixty