• Home
  • V1
  • Columns
  • s.Oliver is deze zomer in de ban van de smurfen

s.Oliver is deze zomer in de ban van de smurfen

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Columns

In augustus presenteert het mode- en lifestylebedrijf in

samenwerking met Universal Music / Bravado T-shirts met de culturele stripfiguren voor groot en klein.

Passend bij de release van de bioscoopfilm „De smurfen“ in 3D is s.Oliver vanaf augustus in de ban van de smurfen. Het mode- en lifestylebedrijf presenteert T-shirts voor dames, heren en kinderen met prints van de culturele stripfiguren. Spreuken als „Smurf up your life“ of „Don’t worry be smurf y“ zijn de gangmakers en met de spreuk “I’m the sweetest” betovert smurfin niet alleen de kleintjes.

Hiermee zet s.Oliver zijn succesvolle samenwerking met UNIVERSAL MUSIC/ BRAVADO voort, een van de grootste bezitters van merchandise rechten wereldwijd. Een speciaal ontwikkelde etiquettering als ook countercards en aufsteller kenmerken de producten op de Point of Sale. Bij s.Oliver Junior wordt het thema smurf in de marketing actie „It’s School Time“ geïntegreerd en in uitgezochte etalages gepresenteerd. De smurfen worden in Duitsland als ook internationaal gepresenteerd. De verkoop vind plaats in alle s.Oliver distributiekanalen en in de s.Oliver onlineshop www.soliver.nl.

De s.Oliver dames- & heren T-shirts zijn verkrijgbaar voor € 19,95. Voor de kleintjes zijn de T-shirts verkrijgbaar van € 11,95 tot €15,95.

S.Oliver
soliver