• Home
  • V1
  • Columns
  • Replay naar Zuid-Korea

Replay naar Zuid-Korea

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het Italiaanse merk Replay zet deze zomer zijn eerste stappen op de Zuid-Koreaanse markt.

Daartoe heeft Fashion Box, de groep achter de merken Replay, Replay & Sons en We are Replay, een overeenkomst gesloten met SK Networks met een looptijd van vier jaar. Het is de bedoeling dat er komend jaar zeven corners in warenhuizen en een flagship store worden geopend. Het doel is om binnen vier jaar tijd een omzet van honderd miljard Koreaanse Won (ongeveer 55 miljoen euro) te behalen met ongeveer twintig verkooppunten.

Replay zet zwaar in op de Aziatische markt. De komende drie jaar wil het merk fors investeren in marketing en advertising in Hong Kong, China, Japan en Korea. Sk Networks is een mondiaal opererend marketing bedrijf dat samenwerkt met merken als Tommy Hilfiger, DKNY en Club Monaco.

Fashion Box is met genoemde merken inmiddels in vijftig landen actief. Het bedrijf genereert een jaaromzet van 340 miljoen euro en heeft ongeveer tweehonderd mono brand stores en zesduizend verkooppunten wereldwijd.

Fashion Box
Replay
SK Networks