• Home
  • V1
  • Columns
  • Printreclame Wranger valt in prijzen

Printreclame Wranger valt in prijzen

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Denimmerk Wrangler heeft voor de advertentiecampagne

‘Stunt’ zes awards in ontvangst mogen nemen. Het gaat om prijzen tijdens: de Londen International Awards, Lovie Awards, Eurobest, Epica Awards en de World Luxury Awards.

Tijdens de London International Awards ontving het denimmerk voor de advertentiecampagne ‘Stunt’ een gouden award voor haar billboard uitingen. Op de reclameborden staan stuntmannen uit Hollywood die door een glazen raam naar buiten springen. De beelden zijn geschoten in de Paramount studios door fotograaf Cass Bird en tonen actie zonder dat er gebruik is gemaakt van speciale digitale effecten. De campagne verscheen in diverse tijdschriften en op billboards.

Naast de London International Awards ontving Wrangler voor haar Stunt-campagne een zilveren Lovie tijdens het allereerste Lovie festival, een initiatief van The International Academy of Digital Arts & Sciences. Ook won Wrangler de Grand Prix op het Eurobest festival, een driedaags festival met een awardshow voor de beste Europese communicatie en creativiteit. Wrangler ontving de Grand Prix voor beste werk in print en poster.

Tijdens de uitreiking van de Epica Awards ontving Wrangler goud voor zowel 'Print Campaign', als voor 'Advertising Photography'. En op de World Luxury Awards haalde Wrangler goud binnen in de categorie 'Fashion & Style'. De ‘Stunt’ campagne werd ook geëerd binnen de categorie 'Photography' in print.

Reclame
Wrangler