Luxemerk Louis Vuitton heeft in Singapore de twaalfde winkel volgens het Maison-concept

geopend. De winkel kreeg de vorm van een boot en ligt 50 meter van de wal. Bezoekers van de winkel moeten eerst door een 33-meter lange onderwatertunnel lopen.

Naast Singapore heeft Louis Vuitton Maisons in onder ander Tokyo, New York, Parijs en Milaan.

Volgens trendconusltant The Future Laboratory geven consumenten veel geld uit in de Maison winkels. Om aan te geven hoe succesvol de winkels zijn, maakte The Future Laboratory een ingewikkelde rekensom: de omzet in de winkels steeg volgens onderzoek van de trendconsultant in vijf jaar met zo’n 500 procent, per vierkante meter winkeloppervlak.

Op Paris Fashion Week liet Louis Vuitton de catwalk vandaag veranderen in een caroussel. De mannequins stapten één voor één van de witte paarden op de caroussel, om de nieuwe zomercollectie – met veel broderie anglaise - van het modehuis te tonen

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN