De lingerieafdeling van Galeries Lafayette Paris

Haussman heeft een metamorfose ondergaan. Niet alleen werd het interieur van de 3.500 vierkante meter tellende afdeling in het exclusieve Parijse warenhuis onder handen genomen, ook worden vrouwen dankzij de zogenaamde ‘made to measure service’ nog beter geholpen bij hun lingerievragen.

De nieuwe lingerieafdeling is onderverdeeld in drie sferen. Een blauwpaarse ruimte voor lingerie in de categorie ‘Trendy Fashion’, een poederroze aankleding voor lingerie van ‘Luxury-Designers and Contemporary’ en in het rode gedeelte vinden klanten ‘Tights and Socks’. Al met al vonden meer dan vijftig merken bad- en onderkleding onderdak op de nieuwe afdeling. De Franse designer Stella Cadente tekende voor het drie-sferen concept, waarvoor het plafond van de vierde verdieping met maar liefst 6.000 meter tule werd bekleed.

Op de nieuwe lingerie-afdeling worden klanten flink in de watten gelegd. Zo zijn er onder andere vijftig grote pasruimtes met regelbare verlichting en staat er een team van deskundigen klaar om klanten met raad en daad bij te staan. Bovendien kunnen klanten die wat verkwikking nodig hebben, kiezen uit verschillende exotische theesoorten.

Een andere nieuwigheid in het warenhuiswezen is dat een beauty area in het lingeriegedeelte is geïntegreerd. In de blauwpaarse zone werd meer dan zestig meter gereserveerd voor de laatste make-up trends, meer dan driehonderd nagellakjes en tal van accessoires. In het beauty gedeelte kunnen klanten bovendien afspraken maken voor manicure- en make-upbehandelingen.

De etalages van Galeries Lafayette Paris Haussman staan tot 30 mei volledig in het teken van lingerie.
 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN