• Home
  • V1
  • Columns
  • M&S lanceert winkelconcept

M&S lanceert winkelconcept

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De Britse retailketen Marks & Spencer gaat winkels anders vormgeven. Voor consumenten

wordt het eenvoudiger om de weg te vinden in de winkels van M&S. Dat heeft CEO Marc Bolland tegen Just-style.com gezegd. De veranderingen horen bij een driejarenplan van Bolland, om het bedrijf te laten groeien.

In totaal gaat het om een upgrade met een prijskaartje van 600 miljoen pond. Het winkelconcept zal eerst getest worden bij veertien winkels in het Verenigd Koninkrijk, en, als het concept een succes is, zullen in maart tachtig tot honderd winkels worden aangepast.

De winkels moeten een betere navigatie bevatten. Ook moeten de twaalf merken die M&S verkoopt, verkrijgbaar zijn in een winkeldeel met een apart uiterlijk. Deze verandering zou de merken meer identiteit moeten geven.

Marks & Spencer