• Home
  • V1
  • Columns
  • Lululemon breidt aanbod mannenkleding uit

Lululemon breidt aanbod mannenkleding uit

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het Canadese yoga- en hardloopmerk Lululemon wil zich meer gaan focussen op de mannelijke collecties. Het bedrijf is sinds kort begonnen

met het openen van winkels waarin zowel mannen als vrouwenkleding te koop is. Dit meldt WWD. Op 28 november opent de onderneming zijn eerste men's-only winkel in Soho, Manhattan.

De nieuwe winkel in Soho zal een uitgebreid assortiment met exclusieve artikelen bevatten. Details over nieuwe producten zijn echter nog niet bekend. Door de focus op de mannen wil Lululemon niet meer alleen als vrouwenmerk worden gezien.

“We zien de kans voor de mannenafdeling om binnen een paar jaar een omzet van 1 miljard dollar te behalen. We gaan hierin investeren zodat we deze visie mogelijk kunnen maken,” aldus Delaney Schweitzer, topman bij Lululemon. De mannencollecties zijn nu goed voor een omzet van 300 miljoen dollar.

Lululemon