Het Franse luxelabel Louis Vuitton opent haar allereerste pop up stores. Dit meldt

WomensWearDaily. Het merk werkt samen met Dover Street Market, een concept van Rei Kawakubo, in Londen, New York en Tokio. De tijdelijke winkels zullen vanaf vrijdag open zijn.

In de winkels zal een selectie getoond worden van de nieuwe herfst/wintercollectie, ontworpen door Nicolas Ghesquière. Catwalk accessoires zoals lederwaren, sierraden, zonnebrillen en schoenen zullen exclusief in Dover Street Market winkels te vinden zijn. Louis Vuitton ontwikkelde een creatief concept voor de etalage van de winkel in Londen. Deze zal te zien zijn in de periode van 1 tot en met 15 september, wat samenvalt met Londen Fashion Week.

Dover Street Market is een mode retailwinkel met meerdere verdiepingen, opgericht door Rei Kawakubo van het Japanse modehuis Comme des Garçons. De eerste winkel ligt aan de Dover Street in Londen. In 2006 werd een kleinere versie geopend in Tokio en vorig jaar ook in New York.