• Home
  • V1
  • Columns
  • L Brands ziet verbetering in Q2

L Brands ziet verbetering in Q2

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De Amerikaanse lingeriegroep L Brands heeft in het tweede kwartaal van het lopende

boekjaar een nettowinst van 178,9 miljoen dollar (133,7 miljoen euro) geboekt, een stijging van 24,5 procent. De omzet steeg ondertussen met 4,9 procent naar 2,52 miljard dollar (1,88 miljard euro).

De gunstige resultaten overtroffen net de prognose van analisten, die een omzet van 2,51 miljard hadden verwacht en een winst van 60 cent per aandeel - de uiteindelijke winst per aandeel bedroeg 61 cent..

L Brands, voorheen bekend als Limited Brands Inc. en eigenaar van lingerieketens Victoria's Secret en La Senza, verwacht in het derde kwartaal een lagere winst dan aanvankelijk door analisten werd voorspeld. De negatieve verwachting is het gevolg van verschuivingen in de kalender van Victoria's Secret en investeringen in de inventaris van het merk.

Victoria's Secret heeft twee winkels in Nederland, vóór en achter de douane op Schiphol.
Limited Brands