• Home
  • V1
  • Columns
  • Kop en Staart vernieuwd

Kop en Staart vernieuwd

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Met een nieuwe website hoopt schoenenmerk Kop en Staart naar het buitenland uit te breiden. De beursdeelname aan de GDS in Düsseldorf is een andere stap

in dit plan. "Mede door de lancering van de nieuwe website zijn we toegankelijker voor buitenlandse markten," aldus eigenaar Ilse Horck.

Een andere vernieuwing bij het merk is de restyling van het logo. Het elf jaar oude ontwerp is opgefrist door de originele ontwerper Joost Overbeek.

De website omvat, naast informatie over Kop en Staart, een webshop die zich het beste laat omschrijven als een virtuele vestiging van Kop en Staart. Een groot deel van de voorraad staat op de site. Ook handig voor detaillisten, schrijft Horck in een persbericht: "zij kunnen bekijken wat er op voorraad is en de schoenen naar hun winkel laten sturen."

Sinds de oprichting in 1997 is Kop en Staart uitgegroeid tot een bedrijf met 80 verkooppunten in de Benelux.

Kop en Staart ontwerpt en verkoopt niet alleen damesschoenen, tassen, en accessoires, maar ook kinderschoenen onder het label Kop en Staartjes.


Kop en Staart