• Home
  • V1
  • Columns
  • King George pakt retailprijs

King George pakt retailprijs

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De Belgische conceptontwikkelaar King George heeft de prijs van 'Het meest innovatieve retailconcept' gewonnen met de

Concept Fashion Store. Tijdens de 2014 Shopping Awards van de Belgian Luxembourg Council of Shopping Centers (BLSC ) kreeg het bedrijf de prijs overhandigd. Concept Fashion Store nam het op tegen geduchte concurrenten als Lookiss by Di, Lola & Liza en de Hunkemöller Concept Store.

 

De jury was te spreken over het feit dat elke winkel van de Concept Fashion Group een ander verhaal én een andere inrichting heeft. De meeste retailers kiezen vaak om één gedefinieerde winkelinrichting in alle steden uit te rollen. King George, gevestigd in Sint-Niklaas, bedenkt al jaren het interieurontwerp van de vestigingen van Concept Fashion Store. Momenteel werkt het bedrijf aan de (her)inrichting van de zevende winkel voor de keten. In totaal telt de Concept Fashion Group veertien winkelpunten over heel België.

Na het winnen van de BLSC-prijs, kan de prijzenkast nog niet meteen op slot. Het bedrijf is ook nog genomineerd voor twee andere prijzen. Op 30 oktober maakt de Concept Fashion Store kans op de ‘Retail Interior Award 2014’, uitgereikt in Londen. In een interview met FashionUnited vertelt oprichter en eigenaar van King George, Nicolas Block, over de nominatie en zijn bedrijf. Drie weken later wordt de ‘Retailer of the Year 2014’ bekend gemaakt tijdens de Retail Detail Night op 27 november in Antwerpen.

Concept Fashion Store
King George