Handtassen- en accessoiremerk Kipling lanceert zijn shop-in-shop concept voor het eerst in Duitsland op 7 juli.

Het concept, genaamd 'House of Kipling', zal worden geplaatst in Karstadt, het grootste warenhuis van Berlijn. Kipling en Karstadt vieren samen de opening tot en met 17 juli.

Het concept blijkt in andere landen een groot succes, volgens het bedrijf. Sinds december 2013 zijn meer dan honderdvijftig House of Kipling-winkels geopend. Ter ere hiervan en van de uitbreiding naar Duitsland, zal er tijdens het evenement een plek met naaimachines ingericht worden. Hier kunnen klanten, bij aankoop van een tas, hun initialen of persoonlijke quote op laten stikken.

House of Kipling is geïnspireerd op de vrolijke sfeer van het familieleven. Felle kleuren en op apen geïnspireerde details benadrukken het speelse gevoel wat typerend is voor het Belgische merk. Richard Macey, president van Kipling, legt uit: “We willen dat de winkel een plek is waar mensen zich op hun gemak voelen.”

Kipling maakt al bijna dertig jaar zijn unieke tassen met de gekreukelde nylon, typerende ritsen en kleine aapjes. Hoewel het bedrijf is gevestigd in Antwerpen, zijn de tassen in meer dan zestig landen te verkrijgen bij zowel de Kipling-winkels als multibrand stores.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN