Tijdens de komende editie van de kindermodebeurs Bubble London lanceert het Britse merk French Connection een nieuwe

lijn voor babykleding. 'French Connection Babywear' is bedoeld voor de allerkleinsten van nul tot twee jaar. Het merk brengt al kinderkleding op de markt voor kinderen in de leeftijd van twee tot twaalf jaar. Daarnaast heeft het collecties voor mannen en voor vrouwen en ook verzorgingsproducten, schoenen en accessoires. De nieuwe babylijn zal vanaf najaar 2009 in de winkels verkrijgbaar zijn.

Eind november rapporeerde het bedrijf bescheiden resultaten voor het derde kwartaal dat eindigde op 30 oktober jl. De retailomzet in thuisland Groot Brittannië en Europa steeg met 3,7 procent (1,0 procent als de nieuwe verkooppunten niet worden meegeteld). De groothandelsomzet bleef echter achter bij de resultaten die in 2007 werden behaald en ook de omzet in de Verenigde Staten viel tegen. Op 31 januari 2009 maakt French Connection de resultaten over het gehele boekjaar 2008 bekend.

Bubble London is op 18 en 19 januari aanstaande.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN