De Indiase distributeur en franchise-partner van Tommy Hilfiger, de Murjani Group, heeft ambitieuze

groeiplannen onthuld. Het bedrijf wil in vijf jaar tijd maar liefst 500 Tommy Hilfiger accessoirewinkels openen, in winkelcentra en op luchthavens in alle grote steden van het land. Volgens directeur Mohan Murjani is in de huidige winkels van Tommy Hilfiger in India onvoldoende ruimte om het volledige accessoire-aanbod (tassen, schoenen, horloges, riemen, portemonnees en kantoorartikelen) te presenteren. Bovendien groeit de vraag naar deze producten in India erg hard.

Tommy Hilfiger is een Amerikaanse modebedrijf opgericht door naamgever en hoofdontwerper Tommy Hilfiger. Het bedrijf werd in maart van dit jaar overgenomen door Phillips-Van Heusen (PVH). In 2004 ging de eerste Tommy Hilfiger store in India open. In zes jaar tijd is het merk daar gegroeid naar meer dan 1000 verkooppunten in 98 steden. En nog is het einde niet in zicht. De Murjani Group wil het totaal aantal verkooppunten in vijf jaar tijd verdubbelen.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN