Uitgever Sanoma Magazines en online outlet Outlet-Avenue brengen samen de website Flair

Outlet-Avenue. Aanbiedingen gelden twee tot vijf dagen en zijn alleen toegankelijk door inschrijving. Flairlezeressen krijgen de mogelijkheid al 24 uur eerder van de outletverkopen te profiteren. Tevens zal Flair Outlet-Avenue een aantal keer per jaar verkopen organiseren die alleen voor hen toegankelijk zijn.

“We werken al sinds het begin van onze carrière samen met Sanoma, door haar dynamisme en uitgebreide portfolio een geschikte partner. Deze samenwerking helpt ons merken te overtuigen om met ons in zee te gaan. Er komen nog leuke acties aan, maar wij zijn nu al zeer tevreden”, licht Yann Guyonic, één van de oprichters van Outlet-Avenue, toe.

Outlet-Avenue is december 2009 opgericht en zette in januari 2010 zijn eerste verkopen op grote schaal online. Sanoma Magazines - onderdeel van de Sanoma groep - publiceert meer dan driehonderd bladen in dertien Europese landen en is tevens eigenaar van digitale media.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN