Het Duitse jeansmerk Mustang breidt haar mondiale expansie uit. Na onlangs enkele

monobrandwinkels in Duitsland te hebben geopend, richt het merk zich op Rusland, India en China.

Nu is dan de eerste eigen monobrandwinkel in Hong Kong opengegaan. De winkel is 150 vierkante meter groot en bevindt zich in een omgeving met veel winkels; de Silvercord Mall. De look en feel van de winkel zijn volledig volgens het winkel- en interierconcept van Mustang. “De opening van de eerste eige n Mustangwinkel in Azië is een historisch en erg spannend moment,” laat Heiner Sefranek, Mustangs eigenaar en managing partner weten. “Ook is he teen belangrijke stap met betrekking tot onze expansiestrategie.” Eerder dit jaar opende Mustang een kantoor in Hong Kong. Van daaruit zullen alle sales-en marketingzaken voor Azië worden geregeld.

Mustang werd in 1932 opgericht. In 2008 werd een expansiestrategie in het leven geroepen. Sindsdien groeit het aantal winkels in hoge snelheid.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN