Modemerk Diesel gaat van start met een personal shopper service. De Diesel-stylisten

gaan op afspraak werken binnen de eigen Diesel en Diesel Black Gold winkels in Amsterdam, Den Haag, Antwerpen, Antwerpen en Brussel.

Klanten met een stijlcrisis kunnen in de winkel hun contactgegevens achterlaten. De stylist zal vervolgens bellen om een afspraak te maken voor een twee à drie uur durende shopsessie. Ook volgt een gesprek over de persoonlijke smaak van de klant en uiterlijke kenmerken.

Diesel is niet het enige merk dat een personal shopper service biedt aan klanten. Andere modebedrijven zijn bijvoorbeeld: H&M, de Bijenkorf, Banana Republic, We Fashion en Oger Donna. Maar ook zelfstandig ondernemers als Fabert de Wit in Hellevoetsluis, Shppr in Rotterdam en ID in Haarlem. Volgens de modebedrijven zorgt de dienst voor beleving in de winkel. Ook is de service handig voor drukke consumenten met weinig gevoel voor stijl.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN