• Home
  • V1
  • Columns
  • CPM: meer bezoekers en nieuw beurssegment

CPM: meer bezoekers en nieuw beurssegment

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

CPM Collection Première Moscow kijkt terug op een goede beurs.

Volgens de organisatie waren zowel exposanten als bezoekers tevreden. In totaal werden er 1480 collecties gepresenteerd op 42.000 vierkante meter expositieruimte. Er kwamen 19.100 bezoekers op de modebeurs af. Een jaar geleden kwamen er 18.400 bezoekers naar CPM, bij de september-editie waren dat er nog 17.500.

Hoewel 42.000 vierkante meter al redelijk imposant klinkt, is het zaak zo snel mogelijk op zoek te gaan naar een grotere ruimte, aldus project manager Chistian Kasch. Volgens Kasch is dat ook noodzakelijk vanwege de komst van een nieuw beurssegment: CPM Body & Beach, voor bedrijven in lingerie, strandkledij en homewear.

Catwalkshows zijn volgens managing director Kaïn Marc, succesvol tijdens CPM Collection Première Moscow. "Het is meest aantrekkelijke optie om mode te presenteren en kleuren en nieuwe silhouetten te tonen. In Düsseldorf worden stijlen gepresenteerd op het rek in de showroom - ideaal voor het plaatsen van orders. Maar in Moskou draait het om emoties en beeld."


CPM
CPM Collection Première Moscow
IGEDO
Igendo Company