• Home
  • V1
  • Columns
  • Comeback Oilily

Comeback Oilily

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het gaat goed met Oilily. De kindermode is inmiddels in 40 landen verkrijgbaar en ook de Europese

webshop loopt goed. Het bedrijf dat begin dit jaar een come back maakte op kindervakbeurs Kleine Fabriek, heeft de media opgezocht om het goede nieuws bekend te maken. Met overweldigende aandacht als resultaat, zo laat marketing directeur Gijs de Kogel weten. "We zijn overspoeld met reacties uit binnen- en buitenland."

Na een faillissement in 2009 werd de merknaam Oilily teruggekocht door de oprichtersfamilie. Oprichters Willem en Marieke Olsthoorn houden zich er nu nog zijdelings mee bezig. Zoon Geert Olsthoorn is nu algemeen directeur. De productie en distributie van de kindercollectie van Oilily is ondergebracht bij Room Seven, het succesvolle kinderkledingmerk van dochter Brechtje Olsthoorn.

Dat Oilily wil uitbreiden met lifestyleproducten en damesmode was al bekend. Nieuw is het bericht dat in januari 2011 een webshop voor de Amerikaanse markt zal worden gelanceerd.

Oilily