• Home
  • V1
  • Columns
  • Christensen voor Name It

Christensen voor Name It

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het Deense kindermodemerk Name It heeft topmodel Helena Christensen ingehuurd om een collectie te ontwerpen van biologisch katoen. Het is

niet voor het eerst dat Christensen, die ook naam heeft gemaakt als fotograaf, een kledingcollectie ontwerpt. In 2006 startte ze met haar zakenpartner het kledingmerk Christensen & Sigersen. Ook de samenwerking met Bestseller, waar het merk Name It deel van uit maakt, is geen verrassing - Christensen was van 2004 tot en met 2006 het gezicht van de winkelketen Vero Moda, die eveneens tot de Bestseller groep behoort.

De gelimiteerde collectie voor Name It bestaat uit 10 items voor jongens en 10 voor meisjes. Doelgroep zijn kinderen tussen 2 en 10 jaar oud. Een deel van de opbrengst gaat naar CCPI (Chernobyl Children's Project International) een project voor kinderen die het slachtoffer zijn geworden van de kernramp in Tsjernobyl in 1986 en dat Christensen al geruime tijd ondersteunt. De collectie Helena Christensen for Name It ligt dit najaar in de winkels.

Bestseller
Helena Christensen
Kindermode
NAME IT