• Home
  • V1
  • Columns
  • C&A ontwerpwedstrijd voor Pink Ribbon

C&A ontwerpwedstrijd voor Pink Ribbon

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

C&A heeft een ontwerpwedstrijd gelanceerd, als onderdeel

van de campagne ‘C&A with love for Pink Ribbon’. Consumenten kunnen tot en met 11 juli een foto uploaden op de Facebookpagina van C&A Belgium van een door hen ontworpen Pink Ribbon T-shirt. De vier mooiste ontwerpen worden in productie genomen. Per verkocht shirt in België en Luxemburg zal C&A 5 euro schenken aan het Pink Ribbon Fonds, de stichting die zich inzet voor de bestrijding van borstkanker door preventie en opsporing aan te moedigen.

“We komen dagelijks in contact met vrouwen, enerzijds met al onze vrouwelijke collega’s anderzijds met onze vrouwelijke klanten. Het thema borstkanker laat ons niet koud,” legt modeketen C&A zijn campagne uit.

De 25 ontwerpen die aan het eind van de periode op 11 juli 2012 de meeste 'likes' hebben, worden door een jury bekeken. De jury, bestaande uit onder andere Maartje van den Broek (styliste C&A) en Quinty Trustfull (ambassadeur Pink Ribbon Nederland), kiest de vier mooiste creaties die worden opgenomen in de Pink Ribbon T-shirt collectie. Deze collectie is vanaf oktober bij alle C&A-filialen in de Benelux verkrijgbaar. Wat de verkoopprijzen van de T-shirts zullen zijn, is nog niet bekend gemaakt.
Borstkanker
C&A
Pink Ribbon