• Home
  • V1
  • Columns
  • 60-seconden… Virginie Hautem

60-seconden… Virginie Hautem

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Virginie Hautem, managing director van webwinkel Shoeonthecake.com. Shoe On The Cake

verkoopt tassen, zonnebrillen en schoenen van onder andere Ash, House of Harlow, Sam Edelman See by Chloé en Chiara Ferragni van het modeblog The Blonde Salad.

Opleiding

Diploma in vertalen (ISTI Brussels). “Na mijn jarenlange obsessie van schoenen en tassen, besloot ik er mijn werk van te maken.”

Wapenfeiten
“21 jaar geleden ben ik gaan werken in het familiebedrijf. Ik wist al dat ik mijn eigen bedrijf wilde in de mode, maar ik had meer ervaring en zelfvertrouwen nodig. Het heeft drie jaar geduurd voordat ik wist wat ik wilde doen.”

“Na een aantal schoenbeurzen was ShoeOnTheCake.com geboren. De webshop ontwikkelen en de juiste merken vinden, duurde een jaar.”

“Mijn eerste klanten kwamen niet alleen uit België, maar ook uit andere Europese landen als Italië en Finland.”

Werkt momenteel aan

Het verwerken van de binnengekomen najaarsartikelen. Het selecteren van de collectie voor lente/zomer 2013.

Samenwerkingen voor het nieuwe seizoen.

Ambities

“Dat ShoeOnTheCake.com een gevestigde online naam is voor modieuze schoenen in België en Europa, zonder dat de filosofie is veranderd – het zijn van een online ‘exclusieve boetiek’.”

Werkt u in de mode en wilt u vertellen over uw baan in deze rubriek, mail dan naar [email protected].
60 secs
60secs
Shoe on the cake
shoeonthecake
Virginie Hautem