• Home
  • V1
  • Columns
  • 60-seconden met... Stefanie Stroop

60-seconden met... Stefanie Stroop

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Stefanie Stroop, social media & press officer voor Online Heroes. “Ons team ontwikkelt en

beheert online flagshipstores voor luxe modemerken en designers. Dit volledig in lijn met de identiteit van het label.” Welke merken dit precies zijn, is vertrouwelijk.

Opleiding
Communicatiemanagement & public relations – Plantijnhogeschool.

Wapenfeiten
“We hebben jaren geleden als allereerste het online flagship store concept gelanceerd voor een van de Antwerpse Zes.”

“Ons doel is het gevoel van een flagship store te vertalen naar een online concept dat emotie en verkoop samenbrengt.”

Werkt momenteel aan
De online sales periode.

De launch van de nieuwe collecties (gepland voor augustus). “Denk daarbij aan product copywriting en stock management met het warehouse.”

Een export plan voor orders verzenden buiten de EU.

Ambities
Business development. “Nieuwe, trendy labels blijven spotten in zowel binnen- als buitenland.”

“Nieuwe internationale markten openbreken samen met onze klanten.”

“De naambekendheid van Online Heroes verder uitbouwen.”

Werkt u in de mode en wilt u vertellen over uw baan in deze rubriek, mail dan naar tip@fashionunited.com.
60secs
Online Heroes
stephanie stroop