• Home
  • V1
  • Columns
  • 60-seconden met... Simon Deblauwe

60-seconden met... Simon Deblauwe

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Simon Deblauwe, area visual merchandiser België

van Bershka, een formule van het Spaanse bedrijf Inditex. Bershka, het ‘jongere zusje’ van Zara, heeft momenteel negen vestigingen in België.

Opleiding
Verkoop en etalage.

Wapenfeiten
”Ik ben best trots op het feit dat ik van Bershka-weekendhulp via alle treden van de carrièreladder ben opgeklommen tot area visual merchandiser. Inditex biedt zijn werkgevers veel openingen.”

Werkt momenteel aan
“Zorgen dat Bershka in België het door het hoofdkantoor in Spanje opgelegde imago, uitstraalt.”

Het begeleiden en trainen van de visual merchandisers. Deblauwe legt dagelijks bezoeken af aan de Bershka-winkels. Ieder filiaal heeft één tot drie visual merchandisers, afhankelijk van de grote van de winkel.

Ambities
“Ik zou graag verder doorgroeien en over een paar jaar verhuizen naar Spanje om daar op het hoofdkantoor een functie te vervullen op de afdeling communicatie. Deze afdeling is onder andere verantwoordelijk voor de visual merchandise, etalages en het imago.” Bershka Spanje is volgens Deblauwe altijd op zoek naar mensen, afkomstig uit landen waar de formule actief is.
60secs
Bershka
Simon deblauwe