• Home
  • V1
  • Columns
  • 60-seconden met... Isabelle Moës

60-seconden met... Isabelle Moës

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Columns

Isabelle Moës, directrice Marcolin Benelux. De Italiaanse beursgenoteerde groep Marcolin,

die actief is in Europa, Amerika en het Midden en Verre Oosten, produceert en distribueert eyewear van merken als Dsquared, John Galliano, Roberto Cavalli en Tom Ford. Marcolin Benelux’ klantenbestand bestaat uit opticiens in België, Nederland en Luxemburg. Het kantoor is gevestigd in Faimes, België. In 2010 werd door Marcolin een omzet gehaald van 207,7 miljoen euro en de winst kwam uit op 18,6 miljoen euro.

Opleiding
Diploma’s Marketing en Handel.

Eén jaar Germaanse talen aan de Universiteit van Luik.

Wapenfeiten
”Ik ben één van de enige Waalse vrouwen in de (mannelijke) optiekwereld die met succes zowel in Nederland als in België werkt.”

“Met drie kinderen heb ik ook geleerd hoe ik structureel moet werken in de professionele wereld.”

Werkt momenteel aan
Lancering van de Diesel zonnebrillencollectie in de Benelux.

Ambities
Dat zonnebrillen en optische brillen van modelabels door opticiens en het publiek beschouwd worden als mode-accessoires. “Brillen worden nu nog gezien als een medisch instrument, terwijl ze door hun design en look steeds meer de titel mode-accessoire verdienen.”
60 secs
Diesel
Isabelle Moës
Marcolin