• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Zien: de vernieuwde herenafdeling van de Bijenkorf Amsterdam

Zien: de vernieuwde herenafdeling van de Bijenkorf Amsterdam

Door Marjolein Stormezand

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Als laatste fase van de volledige vernieuwing van de herenafdeling van de Bijenkorf Amsterdam zijn de concept space en Isaac's Bar geopend. Dit deelt het modebedrijf middels een persbericht. Op de eerste etage van de Bijenkorf Amsterdam kunnen consumenten voor de herenafdeling terecht voor de ‘nieuwste trends’ op het gebied van accessoires, gadgets en uiterlijke verzorging.

De zogeheten concept space biedt ruimte aan wisselende projecten en merken, cosmetica voor mannen en heeft een gadget shop. Het Amsterdamse collectief The New Originals (TNO) trapt af met een collectie die speciaal voor deze gelegenheid ontwikkeld is. In mei en juni zijn een exclusieve hoodie en een T-shirt met TNO's mascotte Freddy verkrijgbaar.

Op de afdeling herenmode zijn naast de vertrouwde merken ook veel nieuwkomers verkrijgbaar, waaronder Dolce & Gabbana, Ermenegildo Zegna, Giorgio Armani, Herno, Salle Privée en Versace.

Naamgever van de Isaac’s Bar is Arthur Isaac (1865 - 1932), belangrijke grondlegger van de Bijenkorf. Klanten kunnen in de bar tijdens openingstijden plaatsnemen aan de 14 meter lange ipenhouten bar of zich nestelen in een van zitplaatsen met uitzicht op het Damrak.

In het weekend van 18 en 19 mei viert de Bijenkorf de opening van de nieuwe herenafdeling met diverse activiteiten en aanbiedingen.

Beelden: de Bijenkorf

concept space
De Bijenkorf
de Bijenkorf Amsterdam
herenafdeling
Isaac’s Bar