Veritas test nieuw winkelconcept in Brugge
bezig met laden...
Mode- en accessoire keten Veritas introduceert een nieuw winkelconcept. De winkel in Brugge heeft een make-over gekregen in het kader van een pilootproject, aldus het persbericht.
In de nieuwe Veritas flagship-winkel staat ‘inspiratie centraal’, aldus het bericht. “Niet alleen fysiek in de verschillende corners en het brede-aanbod van trend-items, maar ook digitaal dankzij QR-codes, die linken naar inspirationele content, van verrassende breipatronen, tot leuke manieren om een carrésjaal te knopen.”
Het gehele aanbod in de winkel is nu op één vloer te vinden, waardoor de smalle trap die eerder voor sommige klanten een obstakel vormde, aldus Veritas, niet meer nodig is. De winkel is ruimer opgezet en er is gegaan voor een high-end uitstraling. In de winkel vindt men een aanbod van onder andere beenmode, accessoires, lingerie ready-to-wear, beachwear, compressiekousen en een DIY-corner.
“Onze vestiging in Brugge vormt voor ons een erg belangrijk winkelpunt, omdat we er zo’n breed en gevarieerd publiek aanspreken. Niet alleen komen onze vaste klanten vaak over de vloer in Brugge, daarnaast mogen we in de winkel ook heel wat nationale én internationale toeristen verwelkomen. Ook bij hen willen we Veritas op de kaart zetten als innovatieve en inspirerende retailer met deze nieuwe flagshipstore,” aldus Corneel de Maeyer, CEO van Veritas, in het persbericht.
In beeld: Een nieuw winkelconcept voor Veritas
Neem alvast een (digitaal) kijkje in de winkel in Brugge door middel van onderstaande foto’s.