• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Uniqlo kondigt Nederlandse winkelopening groots aan met ‘To A New Everyday’-campagne

Uniqlo kondigt Nederlandse winkelopening groots aan met ‘To A New Everyday’-campagne

Door Marjolein Stormezand

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Nog iets meer dan een week voordat de eerste Nederlandse vestiging van de Japanse moderetailer Uniqlo in Amsterdam wordt geopend. De komst naar Nederland wordt gevierd met de campagne #ToANewEveryday genaamd. In de campagne zijn zeven bekende Amsterdammers te zien waaronder Yousef ’Sef’ Gnaoui, Jet van Nieuwkerk, Lars Tibben, Kimberly Willems, Marius Smit, Hedwig Heinsman en Myron Gebbink. Volgens het persbericht gaat de campagne over de waarde tussen Uniqlo en Nederland en hoe ‘LifeWear’ een essentiële rol speelt in hun dagelijks leven.

Uniqlo opent op vrijdag 28 september zijn eerste Nederlandse winkel aan de Kalverstraat in Amsterdam. De zeven gezichten die deze opening aankondigen hebben allen een andere achtergrond en expertise. Naast dat de bekende Amsterdammers in de campagne hun speciale band met de stad delen, laten zij ook zien hoe Uniqlo LifeWear, zoals het Japanse modemerk het in het persbericht omschrijft, past in het dagelijks leven van elk persoon, ongeacht leeftijd, persoonlijke achtergrond en stijl.

De ‘To A New Everyday’-campagne weergeeft volgens Uniqlo de verbintenis tussen de Nederlandse pragmatische en progressieve cultuur en de fundamentele waarde van het Uniglo merk die streeft naar perfecte kleding en oneindige evolutie. De campagnefotografie is gemaakt door Amsterdamse fotograaf Mounir Raji.

Een reportage over de winkelopening van Uniqlo volgt. Meldt u aan voor de FashionUnited nieuwsbrief om automatisch op de hoogte te blijven.

Editors note: dit artikel is na publicatie gewijzigd, het eerder genoemde aantal dagen voor de winkelopening was onjuist.

Beeld: Uniqlo

Hedwig Heinsman
Jet van Nieuwkerk
Kimberly Willems
Lars Tibben
Marius Smit
Myron Gebbink
Uniqlo
Yousef ’Sef’ Gnaoui