Tommy Hilfiger opent digitale showroom

In het hoofdkantoor in Amsterdam heeft modemerk Tommy Hilfiger een digitale showroom geopend. De virtuele plek moet retailers helpen bij het inkopen van hun collecties.

In een persbericht laat het bedrijf weten dat inkopers veel tijd kunnen besparen door het nieuwe snufje. Zo hoeven kledingstukken niet meer uitgestald te worden om zo een assortiment samen te stellen. Alles gebeurt nu op een scherm. Inkopers en retailers kunnen op iPads meekijken en aanvullende informatie opvragen.

Daniel Grieder, CEO van Tommy Hilfiger: "We willen onze klanten de beste service, ervaring en kwaliteit bieden. Ons nieuwe digitale showroom-concept ondersteunt ook onze voortdurende focus op efficiency en zal de Tommy Hilfiger sales ervaring aanzienlijk verbeteren."

Amsterdam heeft dus de primeur met de digitale showroom, maar het merk zegt dat alle showrooms van Tommy Hilfiger in de toekomst op deze manier moeten werken.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN