Shaw zet eerste stap in retail met pop-up
bezig met laden...
Belgisch modemerk Shaw, van singer-songwriter Jill van Vooren die bekend staat als Jill Shaw, opent voor het eerst een pop-up store. Het merk vestigt zich van 5 tot en met 30 oktober in Antwerpen, zo meldt het bedrijf in een persbericht..
Shaw vestigt zich aan de Lombardenvest 22. De pop-up wordt door Jill Shaw en Lightspeed, retail kassasysteemaanbieder die het mogelijk maakt voor online ondernemers om de stap naar offline te nemen, gehost. De herfst/winter collectie 2018 is te vinden in de winkel waar onder andere kimono’s accessoires, loungewear en intimates in te vinden zijn. Het merk omschrijft zich op de website als ‘california dream’ en een plek voor creatieve zielen en fashion victims.
“De samenwerking met Lightspeed is voor mij een ongelofelijk coole oppurtuniteit om mensen mijn merk te laten beleven. Klanten kunnen nu mijn collectie aanraken en proberen dankzij Lightspeed. Een online shop laat het deels nog over aan onze fantasie, maar in mijn eigen pop-up kan in de complete lifestyle achter Shaw in het echt uitwerken,” aldus Shaw in het persbericht.