Multimerkenboetiek SKM introduceert nu ook nieuw horecaconcept
bezig met laden...
Multimerkenboetiek SKM heeft na het vernieuwde winkelconcept, nu ook een nieuw horecaconcept geïntroduceerd. De bistro in de winkel is namelijk omgetoverd tot een fusionconcept waar winkelen, horeca en kunst samenkomen, aldus een persbericht.
Bij SKM zijn namelijk ook boeken, interieur accessoires en personal care-producten toegevoegd. In het concept wordt ook een plek gegeven aan opkomende kunstenaars. Op deze manier wil SKM de kunstenaars ondersteunen.
"Onze nieuwe bistro is als thuiskomen in je woonkamer! Gezellig, warm, … kortom een plek waar je graag vertoeft. Het is een fusion geworden van shoppen, horeca, verzorgingsproducten en kunst waarbij we onze klanten een unieke ervaring bieden die verder gaat dan traditioneel winkelen. We hopen dat onze bistro een plek wordt waar mensen samenkomen, ontspannen en geïnspireerd raken!”, aldus Dominique Somers, zaakvoerder van SKM, in het persbericht.