Mango zet een nieuwe digitale stap. Het modemerk werkt samen met Vodafone aan digitale paskamers. Dit maken de merken bekend middels een persbericht.

Mango is verantwoordelijk voor het ontwerp van de digitale spiegel, Vodafone en Jogotech ontwikkelen het ontwerp. De spiegel maakt het mogelijk voor consumenten om kledingkaartjes te scannen in de paskamer en vervolgens winkelmedewerkers te contacten via een de spiegel en een digitaal horloge. Op deze manier kunnen ze een andere maat of kleur van het item aanvragen. De spiegel zal eveneens andere kledingstukken aanraden die de items die de consument past zullen complimenteren. De spiegels moeten in de ‘top winkels’ van Mango komen, ‘van Barcelona tot New York’. “Het zal helpen om de online en echte winkelervaring van de Mango klanten met elkaar te verenigen,” aldus het persbericht. “Dit is de eerste fase van een digitaal transformatie project voor Mango om een nieuwe manier te creëren voor klanten om betrokken te zijn bij het merk.”

Guillermo Corominas, hoofd Client Officer bij Mango in een statement: “Dit is een spannend project voor Mango. We zien de toekomst van retail als een mix van online en offline. Deze nieuwe paskamers zijn een volgende stap in de digitale transformatie van onze winkels om een hele nieuwe ervaring neer te zetten voor onze klanten.”

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN