• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • La Perla start met try before you buy

La Perla start met try before you buy

Door Marjolein Stormezand

bezig met laden...

Scroll down to read more
Het Italiaanse lingerie- en modemerk La Perla start voor hun online verkoop met een try before you buy-functie. Het lingeriemerk wil met deze service ook klanten die liever in een intieme omgeving hun lingerie passen overhalen tot online winkelen.

Hoe werkt het? Wanneer de klant op de website van La Perla landt, doet zij haar aankopen via de Try & Buy-knop zoals altijd, met als grote verschil dat er niet afgerekend hoeft te worden en dat de klant na het ontvangen van de goederen 48 uur de tijd heeft om tot aankoop over te gaan. Wat niet goed is, gaat terug. Wat wel goed is, wordt dan alsnog afgerekend.

Het merk hoopt op deze manier klanten die hunkeren naar een fysieke winkelbeleving tegemoet te komen. Er zijn plannen om de service uit te breiden naar een 2-uurservice waarbij er altijd de mogelijkheid is om met een assistent te chatten.

La Perla